Všetky kategórie

Doručenie a vrátenie

Prehľad možností doručenia

Tovar posielame prepravnou spoločnosťou DPD. Okrem toho si môžete svoju objednávku vyzdvihnúť na našej predajni Elbe hockey, Vrlíkova 8, 03101 Liptovský Mikuláš. 

Tovar posielame aj do zahraničia (CZ, AUT, POL, GER, HUN....)

Doručenie na Slovensku

Štandardné doručenie 1 pracovný deň pre objednávky do 12.00 hod na tovar skladom

Objednávky nad 100€

ZADARMO

Objednávky do 100€ - Dobierka

6€

Objednávky do 100€ - Platba na účet, kartou

5€

Doručenie do zahraničia

Doručenie závisí od krajiny doručenia. Pre viac info nás kontaktujte.

Doprava Česká republika - platba kartou, na účet, dobierka

7,50€

Doprava (HU, PL, AT)

7,50€

Doprava (NL, HR, SI, DE)

9,50€

Doprava (BE, BG, DK, EE, FR, GR, IE, LI, LT, LV, RO, IT, ES)

15,60€

Doprava (FI, SE)

18€

Výmena alebo vrátenie tovaru

Ak vám nesadne veľkosť alebo tovar nevyhovuje vašim požiadavkám, máte právo tovar vrátiť do 14 dní od jeho doručenia.  

Aby bolo právo na ukončenie zmluvy zachované, musí kupujúci vrátiť tovar nepoškodený, nenosený a v pôvodnom obale. 

Pri vrátený tovaru zákazník do balíka pribalí aj formulár na odstúpenie od zmluvy, kde nezabudne napísať číslo účtu, na ktorý vrátime peniaze v stanovenej lehote do 14 dní.

Pri výmene tovaru (veľkosti) je možnosť výmenného balíka. To znamená, že my vám posielame balík a pri doručení vám zároveň kuriér zoberie ten váš. Len vás prosíme, aby ste tovar zabalili. Pri príchode kuriéra na našom odoslanom balíku budete mať na vrchu prilepený štítok na vrátenie, ktorý nalepíte na váš balík. A odovzdáte kuriérovi. Táto služba je však spoplatnená 6€.

Často kladné otázky

Doručujete počas štátnych sviatkov a výkendy?

Prepravná spoločnosť doručuje balíky len počas pracovných dní. Objednávky expedované v piatok, budú doručené na ďalší pracovný deň.

Doručujete na moje PSČ?

Prepravná spoločnosť doručuje na adresu, ktorú si zadáte v objednávke ako adresu doručenia. Po odoslaní vám príde informácia na mail od prepravnej spoločnosti, kde si môžete v prípade nezastihnutia zmeniť adresu alebo deň doručenia. 

Je pre všetky objednávky k dispozícii doručenie nasledujúci deň?

Doručenie v nasledujúci pracovný deň je pre objednávky uzatvorené do 12.00 hod a platí to len pre produkty, ktoré sú skladom. 

Nevyhovuje mi veľkosť tovaru, čo s tým?

Ak vám nesadne veľkosť alebo tovar nevyhovuje vašim požiadavkám, máte právo tovar vrátiť do 14 dní od jeho doručenia.  

Aby bolo právo na ukončenie zmluvy zachované, musí kupujúci vrátiť tovar nepoškodený, nenosený a v pôvodnom obale. 

Pri vrátený tovaru zákazník do balíka pribalí aj formulár na odstúpenie od zmluvy, kde nezabudne napísať číslo účtu, na ktorý vrátime peniaze v stanovenej lehote do 14 dní.

Pri výmene tovaru (veľkosti) je možnosť výmenného balíka. To znamená, že my vám posielame balík a pri doručení vám zároveň kuriér zoberie ten váš. Len vás prosíme, aby ste tovar zabalili. Pri príchode kuriéra na našom odoslanom balíku budete mať na vrchu prilepený štítok na vrátenie, ktorý nalepíte na váš balík. A odovzdáte kuriérovi. Táto služba je však spoplatnená 6€.

Môžem si do objednávky pridať tovar aj po jej odoslaní/zaplatení?

Áno, je to možné, pokiaľ sme ešte objednávku nepredali prepravcovi na jej doručenie. Stačí nás len informovať na mail info@elbe.sk alebo telefonicky 0911 851 951. Ak ste zvolili platbu na dobierku, suma za doobjednaný tovar vám bude pripočítaná. Ak ste už objednávku zaplatili, suma za doobjednaný tovar vám bude poslaná na dobierku. 

Je možné objednávku zrušiť?

Áno, samozrejme je možné objednávku zrušiť. Stačí nás len informovať na mail info@elbe.sk alebo telefonicky 0911 851 951

  • najlepšie je objednávku zrušiť ešte pred tým, ako vám ju odošleme. Stačí nás len informovať. 
  • v prípade, že chcete objednávku zrušiť už po jej odoslaní, najrýchlejší spôsob je zásielku neprevziať od kuriéra a povedať, že o zásielku nemáte záujem. Zásielka sa nám vráti napäť.

Tu by sme vás radi požiadali o rozvážnosť pri objednávaní, kedy si skutočne rozmyslite, či máte o tovar skutočný záujem. Pretože neprevzatím zásielky nám vznikajú zbytočné náklady, kedy platíme 2x poštovné, jednu cestu k Vám a vratku naspäť.

Aký je postup pri reklamácii?

Ak nastane prípad, kedy je nutné tovar reklamovať, stačí vypísať a odoslať nám Reklamačný formulár, kde uvediete všetky potrebné informácie. Samozrejme je potrebné nám tovar spolu s formulárom zaslať na adresu Elbe hockey, s.r.o., Vrlíkova 8, 031 01 Liptovský Mikuláš. 

Ak nebudete mať záujem v prípade uznania reklamácie o náhradu tovaru, výmenu, peniaze vám budú vrátené na účet. 

Nákupný košík
Prihlásiť sa

Nemáte ešte účet?

0 Porovnať
0 Zoznam želaní
0 položka Košík
Menu